Dublin

Yo ganget!! :) 
 
E i Dublin med jobbet sen i fredags, och tankte bjuda pa nagra bilder fran var konferens. Ska forsoka vara duktig i helgen och ta lite bilder ute ocksa, det e en supermysig stad! Ikvall far jag tom sallskap sa jag slipper ha kul helt sjalv ;)
 
 
hamnade i himlen pa vagen till DUB da jag stoppade i Kopenhamn, o kolla vad de hade pa flygplatsen!! Hade klockan varit mer an 08.00 hade jag nog kopt flera kilon, men blev nagra favvisar iaf :)
 
 
Room service dinner forsta kvallen - var helt sjalv har da..men tyckte inte att de levererade riktigt pa laxen maste jag saga och pa forratten hade de hett pa nan vinager :O men vinet var gott!! :D
 
 
Aaaah IATA!!! :D (utanfor convention centret)
 
 
Vart mote - ser riktigt spannande ut va :P
 
 
Hen e je! man kan ju dricka te och vatten samt tugga tuggummi i brist pa annan sysselsattning (nar tidningarna last pa mobilen for hundrade gangen..)
 
 
Det har regnat lite i veckan...
 
 
 
Henen hall ma hus! 
 
 
empty room...heltackningsmattan var grym :|
 
 
Yes, thank you!
 
 
Janet stenograferar sa pennan gloder! (lyckligtvis finns det inget jag kan gora for att hjalpa till)
 
 
Igarkvall sprang vi pa den har skonheten - losgodis bakom disk i riktigt gammal anda! Blir ett besok dit pa lordag nar det e lordagsgodisdags :D:D:D
 
 
O i eftermiddag hittade jag det har - bakom hotellet!!!! dessvarre var det nagon matinrattning och inget hak fyllt med svenska lackerheter att kopa med sig hem. Tror ju inte att det blir nagon svenskrestaurang har i helgen iaf.. och det gor inget alls faktiskt!! Maten har so far varit helt fantastisk, mycket angus och hereford stekar...medium rare sa blodet rinner *mums* tror jag kan vara lite hungrig nu som det verkar ;)
 
ska strax ga ner till lobbyn och hanga en stund! 
 
tank om det har skulle kunna bli en mer vardaglig syssla. det kanske tom finns en app :D
 
happy halloween alla darhemma!! 
 
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0