yooooooooo

idag har jag spontanshoppat, en tv!! blev en samsung 40 tummare - mitt nya favvismarke som det ser ut pa mina nyaste elektronikinkop.
 
har dock ingen tvbank annu, sa tvn far husera pa golvet en stund.. 
 
jag tog hem den helt sjalv - var nagra som stirrade lite pa sparvagnen ;) men det gick stralande bra.
 
jag har aven satt ihop den, installerat den och nu tittar jag pa skavlan pa svtplay - direkt pa tvn alltsa :) det e tydligen en smart tv som jag har kopplat till mitt wifi i lght, och sen kan jag surfa direkt pa tvn. alot has happend with the technology since i bought my last tv :P det var en Philips tjocktv for 10 ar sedan! haha
 
haller for tillfallet pa att ladda ner lite johan falk filmer som jag kan titta pa imorrn. 
 
temperaturen idag vid sjusnaret! det har varit ett enastaende vader de senaste dagarna maste jag saga..runt 20 grader och sol. love it!! skulle inte for mitt liv kunna tanka mig att bosatta mig i ett standigt varmt (hett) land igen..det har e helt perfekt. 
 
vad sysslar folket med i helgen?
 
nu tror jag att jag ska titta pa en egenhandigt nerladdad johan falk film, genom ett usb inkopplat direkt i tvn ;) 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0