weeeheee

you know what I did tonight? efter allt jobbande stack jag till mitt alldeles egna mobelvaruhus - och pa 20 minuter hade jag inforskaffat bade en tvbank och ett sideboard, betalat, samt bestallt hemkorning. imorrnkvall kommer de kara prylarna :D 
 
det har tagit sin lilla tid, men jag maste ju bo in mig for att riktigt veta vad jag vill ha for nagot. for en vecka sedan sag jag tvbanken for forsta gangen - jag har ju faktiskt letat overallt sedan jag flyttade hit. sen forra torsdagen har jag faktiskt gatt och tankt pa den ;) sa idag blev det till att sla till - far nog inte tag pa nagot battre. hoppas den passar in har och att det kommer se toppen ut. 
 
for tillfallet star ju tvn pa golvet..och jag forsoker komma pa sa mycket som mojligt att gora med den. appropa det kom jag nu pa att jag maste ladda ner mandagens avsnitt av How I Met Your Mother!! det kan jag se ikvall. En JohanFalk film blir for lang ikvall. undrar om solsidan gar att ladda ner? kan inte se det pa tv4play :(
 
idag har jag varit riktigt effektiv pa jobbet :) startade dagen med 250 mail och e nu nere i 150 exakt. natverket lag nere (iaf mitt :P) sa ingen kunde skicka nagra mail till mig och jag kunde for en gangs skull leta mig nerover och komma langre bak an vad folk har skickat efter lunch ;) 
 
hittade mycket skit, som redan e lost - my action = arkivera (och forsok komma ihag var, for framtiden!) 
 
min chef i Singan larde mig en gang nagot valdigt klokt - som jag stenhart foljer numer: alla problem behover inte losas pa en gang - utan om jag later de vila ett tag, sa loser sig manga sig sjalva ! ;) this is very efficient, promise - med minsta effort dessutom!
 
om mindre an 3 veckor far jag frammande, fran inga mindre an Johanna och Marta. Marta var har i somras ocksa, men nu ska hon fa se att min lght ser lite annorlunda ut :P det enda som saknas e faktiskt mitt koksbord och stolar, som faktiskt e bestallda, fast inte kommit annu.. 
 
Friday tomorrow! cannot wait lah. 
 
nu ska har fixas fram lite torsdagsvin till sista jobbtimmen!
 
puss och adjo

Kommentarer
Postat av: Erica

Om man har gått och tänkt på en tv-bänk i över en vecka så vet man även om man heter Pettersson i efternamn att det är rätt köp!
Jag brukar också köra på att problemen löser sig av sig själva om nan ignorerar dem ett tag! :D Tokbra!
Puss

2012-10-15 @ 10:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0