mandag igen!

i lordags morse (aja, morse och morse, men mitt pa dagen iaf) nar jag vaknade hade jag fatt sms av mobleaffaren dar jag bestalld mitt koksbord och stolar :) glad i hagen slangde jag om alla mina planer for dagen och hoppade pa tramet och akte dit. det basta med att bo i en liten stad e att det inte tar langre tid an en kvart att aka tram ngnstans ;)
 
val dar berattade de att jag kunde valja mellan hemkorning och att hyra en egen gigantisk flyttbil av stallet - jag som gillar utmaningar och aldrig kort bil i geneve forut sag har min chans :D de stackars utlanningarna som jobbade pa det dar varulagret tankte nog att "hon kommer nog aldrig tillbaka" - for det forsta kunde jag inte starta biljaveln, rattlaset var i, sen skulle jag backa ut pa parkeringen och vanda for att lasta in grejerna, da fick jag motorstopp saklart... men jag kom ivag iaf! jag kan saga er att hela de tre kilometrarna hem (som i slutanden garanterat blev en hel mil pga en massa enkelriktade gator..) kande jag mig som en som fatt korkortet i flingpaketet nar jag var liten.. 
 
hem kom jag dock, och aven tillbaka - heeelt oskadd! koksbord och stolar e fardigmonterade, det mesta e ju typ klart nu i min lght. pa torsdag ska jag kopa det sista till min tvbank sa den blir sa bred som jag vill ha den! efter det ska ni fa se kort ;) 
 
det varsta nu nar jag har fatt till det har hemma e att jag bara skulle vilja vara hemma och mysa hela dagarna, tanda ljust och ligga i soffan. sarskilt nu nar det borjar bli vinter (19 grader idag) och morkt ute..
 
appropa mysa i soffan, morker och vinter - e det nagon som vet var man kan sasongshyra en pojkvan? jag behover behalla honom nu over morka, kalla vinterkvallar, samt fram till i borjan av mars - maste typ ha med mig en +1 pa ett brollop :P alltsa, bara att hojta!!
 
ma hores. puss
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

http://se.match.com/

2012-10-23 @ 09:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0