ikeatorsdag!

javlar vad jag har jobbat den har veckan, sa ikvall tyckte jag att jag hade gjort mig fortjant av att ga fran jobbet strax efter sju. torsdag som det e, och da kvallsoppet - ett sant underbart koncept...bara det att i de flesta normala lander har man kvallsoppet varje dag. ikvall passade jag hursomhelst pa att aka till ikea, var ju sakert en manad sen sist ;) 
 
kopte lite nodvandiga saker som tidskriftsamlare, en gran, skarvsladdar, galgar o annat spannande. jajamensan, en gran! :D
 
 
tjusig va? btw, mina clemmisar i fruktskalen kopte jag i sverige!! dock tror jag inte att de e svenska for den saken..men har har vi inte ens sadan dar :( dock e det ju persikosasong nu, och det njuter jag av i fulla drag! me love peaches mucho.
 
dessutom har jag kollat in mina nastkommande mobelinkop, det enda som saknas e att bestamma farg - sen har jag bade en tvbank samt en sideboard till vardagsrummet. sen e det bara en tv som saknas och det kan kannas som ett riktigt hem. 
 
snart blir det godnatt till folket. 
 
puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0