huvva

igar gjorde jag nagot for andra gangen i mitt liv, och den forsta gangen var for MINST 10 ar sedan - hemskt att kunna saga "for 10 ar sen" och man inte ens var ett litet barn da..kanner mig som en vuxen :O - anyway, for 10 ar sedan hatade jag det fruktansvart mycket och antagligen darfor jag aldrig gjort det igen ;)
 
Anyway, sedan jag kom tillbaka fran semestern forra veckan skulle jag ju borja trana - blivit alltfor mycket ost, vin och choklad sen jag flyttade hit, och alldeles for lite traning :( 
 
jag gick pa ett spinningpass!! pa franska!! jag forstod ju saklart ingenting, men jag vred pa ratten varje gang de gjorde det, huruvida jag okade eller minskade spelar val inte sa stor roll ;) jag hade ocksa i mitt enfald fatt for mig att passet bara var 45 minuter sa efter 30 tankte jag att vi skulle borja varva ner.. haha - chi fick jag.. vi fortsatte stenhart i en hel halvtimme till! har man inte nedvarvning pa pass har? 
 
nar jag steg av cykeln kunde jag knappt sta, eller ga.. dock e jag lite besviken pa mig sjalv for jag har ingen traningsvark idag :( jag som tycker om nar det kanns att jag har gjort nagot. kanns inte ens nagot ens i laren. betyder det att jag inte tog i ordentligt?
 
nagot som jag dock har - e en javla pain i arslet - kan de inte ha normala cykelsadlar pa sanna dar spinningcyklar, kanns ju som man sitter pa en glasflaska! :O och det kanns fortfarande sa..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Man får inte träningsvärk av spinning :) man blir trött i benen som oftast bara märks om man typ springer dagen efter.. Sen gör det bara sjukt ont i röven!

2012-10-02 @ 20:33:01
Postat av: Erica

Men hallå, cykla är ju fantastiskt!!! Det bara sprutar svett, fett och kalorierna bränner från låren fortare än kvickt!
Det ska bli min väg tillbaka när liten är född!
Puss

2012-10-03 @ 09:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0