Grattis Lillan!

glomde namna en viktig sak i gardagens inlagg - GRATTIS till lillan som fyllde ar igar!! hoppas du hade en toppendag lillasyster.

I may not have mentioned it before, but jag ska faktiskt bli moster i januari - samma syster som fyllde ar igar ska fa en bebis :) detta gor att jag kanner mig otroligt mycket yngre..NOT!

nar den val har ploppat ut tankte jag val visa upp den har ocksa, en gang eller tva - fast bara om den e sot!!! (Erica, se nu till att den blir sot sa den far bli lite kandis)

det blev aldrig ngn johan falk film igar, fastnade i min bok istallet...men vad ar val sondagar till for, om inte nagra filmer i lugn och ro, blandat med lite jobb ibland

have a good day! och grattis igen till lillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0