burr

kik ett va kallt de e heen!
 
 
6 grader?? det kandes kan jag saga..det sag ju sa himlans varmt och harligt ut innifran, solen sken och allt. tji fick man. fast jag alskar ju det har jag! det biter lite i tarna och man kan snart ta fram mossa och dunjackan :) tills dess har jag dock ett litet problem, da jag inte ager nagra sanna har host/var klader eller vad det kan kallas.. jag har som inte koll pa vad man kan tankas ha pa sig - har faktiskt tom letat efter ngn san dar kack hostjacka, men inte hittat ngn tjusig :( 
 
igar hade jag min forsta middagsbjudning, om man bortser fran mina besokare som fatt kaka grillad kyckling fran migros pa balkongen :P, i min lagenhet. vi var ut i fredags och folk tycker pa ngt satt om att javlas med mig som svensk pga IKEA :S hursomhelst kom vi fram till att jag skulle bjuda de pa hemgjorda svenska kottbullar igar - och sjalvklart gjorde jag det. 
 
ringde mamma for att fraga hur man gor, och sen var det bara till att satta igang :) forsta gangen i mitt liv jag har fatt till riktigt goda kottbullar, och det tyckte mina vanner ocksa!! ibland far man nog av ostfondue lixom ;)
 
en portuguese, en britt, och en brasilianare hemma pa golvet i min lagenhet! 
 
na, koksbordet har som sagt inte kommit annu :( mysigare sahar dock :D
 
ha en trevlig vecka kara vanner!
 
puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Va mysigt det ser ut! Är det en jättestor härlig fåtölj som matchar soffan där till vänster i bild?
Här har förta snön kommit idag! Men jag suger på höstjackan ett tag till, vad ska jag annars ha när det blir -30.
Puss

2012-10-16 @ 08:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0