tillbaka 100 ar

igar traffade jag min relocation agent (= de som ska hitta en lagenhet at mig). vi tittade pa fem lagenheter - summary:
- vattenkranar som sjalva blandar varmt och kallt vatten e sallsynt
- frys verkar vara totalt onodigt
- kylskapen e supersma
- oftast har man ett rum med dusch och ett annat med toa - sla ut vaggen emellan vetja och fa ett stort utrymme
- tittade pa tva stycken supermysiga lagenheter, med hogt i tak och massvis med inbyggda garderober - en hade dock tre sovrum, lite val stort for lilla jag - och den andra hade ingen balkong, maste ju fa vara lite noga ocksa :P
- hittade en underbar lagenhet med nyrenoverat kok med vanlig kyl och frys :) och diskmaskin (jiiiiiiiiha), toa och dusch var i samma rum, ett vanligt sovrum och ett mindre (kan anvandas som kladkammare, kontor eller gastrum - gissar pa det forsta alternativet :P) och det basta av allt: den hade tva gigantiska terasser - en i varsin ande av lght :) med gigantiska menar jag plats for en hel pool nastan, pa varje ;) och det som gjorde mig gratfardig, eller iaf hade jag tarar i ogonen, var att utsikten fran varje var A M A Z I N G - snokladda alper var an jag vande huvudet.. Awfully expensive though - men vafan

hon skulle iaf ansoka om den sa far vi val se sen hur det gar, huruvida jag far den eller inte. de skulle mala om den nu och fixa taket sa kunde flytta in runt 18e - which is perfect. vissa har fatt vanta i manader pa lght har..

sista dagen i frihet idag, imorrn blir det kontoret :) spannande, kanns som en forsta skoldag! maste innan dess reda ut min packning sa jag hittar nagra klader :S insag igar att jag inte har nagra klader att ha i det har klimatet forutom jobbklader :O sa lite shopping kanske borde sitta fint. dock e det aldrig oppet nar man e ledig har...vilket iof e stralande for ekonomin ;)

fortfarande inte hittat sladden till kameran :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0