snart helg igen

Nu har tre dagar av den här veckan gått å...jag sitter på tåget på väg hem.

Efter tre dagar lyckas jag äntligen släpa iväg mig till gymmet ikväll :-) helt ärligt har jag inte tränat som folk sen augusti förra året, o de märks ju kan jag säga..men ska försöka ändra på det nu. Dock e det ju så mycket roligare att jobba.

De här dagarna har varit ganska roliga, ser en massa människor jag känner igen på kontoret överallt..de kommer fram o pratar o så visar det sig att vi var på en workshop tillsammans förra året här i omgivningarna:-D. Jan lova att jag hade kunnat fundera i flera månader utan att komma på var jag träffat de..

De har ett mindre roligt system här när det gäller nykomlingar..de tar kort på mig och sätter upp på väggen vid hissarna (japp där alla passerar!) på varje våning..vi har sex :-S sådär lagomt kul..

Forovrigt har jag skaffat mig ett bankkonto bankkonto nu iaf, nu kan jag få lönB-) dock har de bara maestrokort i det har landet - seriously? 

Imorrn ska vi iväg o titta på två lägenheter..en verkar lovande,iaf på de bilder jag sett.

Hoppas hoppas So whats up på hemmaplan nu? Btw, maste kanske beratta om vadret :) det e heeelt underbart!! ikvall akte jag hem i shorts utan problem - morgnarna e lite kyliga och jag har fortfarande inte vant mig vid att man kan ga ut som man e kladd, utan typ behover en kavaj eller jacka eller sa :S dessvarre ager jag ju ingen jacka annu, finns som inte sa mycket shopping har :( en del skillnad fran singan skulle jag vilja saga.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0