my hoooome!

nu har jag sovit min forsta natt i lagenheten :) pa luftmadrass... alla vaskor e uppackade och anda e det inte en endaste pryl ngnstans :( valdigt tomt

lediga idag - hade ju varit optimalt for en ikeatur...men saklart e det ju stangt. Jag akte till Frankrike istallet - dar e det inte stangt :D dock har de inte ikea dar, men val Carrefour dar jag kunde kopa lite fler galgar, en stekpanna och lite annat supernodvandigt :P

de har iaf majskakor i Frankrike sa jag kommer bli en aterkommande kund :) (majskakor salja i heeeeela varlden, utom i Schweiz!!)

eftersom jag inte heller har ngt internet annu - forst och framst maste jag fa arslet ur vagnen och aka fran jobbet fore 7 sa jag hinner till swisscom innan de stanger. nar jag val gjort det ska de ta 10 dagar :O innan det funkar sa tog jag svangen over flygplatsen till france och sitter numer pa kontoret och nordar ;) drog aven runt pa flygplatsen i formiddags, har e allt oppet och souvenirbutiker kan ju alltid ha ngt spannade :P

nu ska jag aka hem och hanga in mina nya galgar i garderoben!

tog lite kort nar lagenheten var helt tom imorse - lovar att lagga upp de har sa ni far se mitt underbarn. nar jag val har lite mobler kommer jag aldrig vilja vara pa jobbet na mer ;) hem kl 18 varje dag bara for att njuta av min lagenhet...

happy kristihimmelfardsdag allesammans och aven 17 Maj till alla norrman - coolt att det var pa samma dag iar

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0