my apartment

detta e bade fore och efter bilderna :P an sa lange..



my moose says hi!


tjena tjena mittbena



sovrum, med luftmadrass - vaknade inatt av att all luft hade pyst ur...skont? NOT!


vardagsrummet - love my wodden floors


view from my balcony



living room


my wonderful kitchen - now with around 5 bottles of wine :D jag behover ett vinstall, ngn som vet var jag kan fa tag pa detta? ett fint ska det vara :)


all new!


I want to have a round kitchen table - don't think it is suitable though :( advise please? black or white?


vem tusan murar in ett badkar i nutid?? finns iaf plats for tvattmaskin - en sadan ska inforskaffas sa snart det nodvandigaste e pa plats


min handduk som tvattats i badkaret - inte lyckats lista ut annu hur tvattstugan funkar..


love my closets


vardagsrummet fran hallen


spisen funkar utmarkt, har kokat grot pa den nu i tva dagar :)


MY dish washer - den har jag definitivt inte listat ut hur den funkar annu - a andra sidan ager jag ju inget porslin att diska annu :P






nar jag laser dorren aker tva saker upp...


och tva saker ner...



and five into the wall - Security is number one! PS, this is just in additional to the normal door lock. They should have seen the lock i had for my door in Singapore ;) basically not more than a diary lock..


so this is it - once i get some (buy some!) furniture I'll show you again. don't expect it to be very soon. Fruktansvart svart att vanja mig vid de har stangningstiderna i det har landet :S

sondagsondagkvall. ska snart pallra mig hem fran kontoret - tar 2 veckor att fa internet hemma, gissa om jag e uttrakad och missbrukar min mobil :P

puss ganget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0