tuff dag!

vilken dag det blev, en tisdag lixom!
 

har e min Christian och jag pa konsert, och inte med samre an R O X E T T E!! :D (den enda bild jag kan bjuda pa for tillfallet..fler kommer)

for 15 timmar sedan hade jag inte ens en endaste liten aning om att de var pa turne, let alone att de spelade i Singapore ikvall...men ibland gar det fort och e spontant :) biljetter fanns det gott om sa det var inga problem att kopa imorse och sen var det bara att ta sig igenom dagen med ett leende pa lapparna.

hela svenska expateliten i singan var ju dar saklart och jag behovde inte kanna mig som ett huvud langre an alla andra :P

De spelade bara grymma hits, och alla - var nog inte en endaste lat jag saknade och det var heller ingen vi inte kunde texten till :D trodde nog aldrig att jag skulle fa se Roxette pa riktigt och hade definitivt aldrig forvantat mig att fa gora det i Singapore. Riktigt grym konsert - five stars helt klart!!!

inatt kommer jag sova gott, utan problem.

sov sott all barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0