TGIF

freeeeedag IGEN? seriously...det hander alldeles for ofta, nastan :)

igar hade jag mitt mote som jag varit sa nervos for i tva veckor :O heeeelt i onodan da det gick alldeles stralande bra, firade med ett gang glas vin pa lokal. maste sluta fa sanna nervosa sammanbrott, borde snart vanja mig tycker jag da detta mote e aterkommande varje manad..

for ovrigt har jag valdigt lite inspiration, motivation och fortroende for mitt projekt for tillfallet - har bara sett till gardagen som malet och inte tankt sa mycket pa vad som hander nu..maste nog reda ut det i helgen och se till att fa ngt gjort nasta vecka.

nasta hemresa e planerad - iaf i hjarnan. SVENSK PASK here I come!! 4-5 veckor kvar beroende pa nar jag kan aka.. kommer bli helt uuuuunderbart! forutsagt att jag kommer med planet vill saga, men Finnair svek inte forra gangen sa tror stenhart pa de aven nu. Langtan e stor nu! 

vad hander pa andra sidan jorden i helgen? btw, ngn som kan svara pa nar det e vardagjamning i ar? ser framemot den - blir bara 6h skillnad och lite enklare att rakna.. Sma saker har i livet som gor en glad och lycklig nufortiden :P

ha en toppenhelg. 

puss 

 








Kommentarer
Postat av: Märta

Åh va roligt, bra jobbat Lina! Du är så himla duktig, ditt fan känner sig stolt här hemma i soffan på andra sidan jorden! Glöm inte att fira, min kollega menar att vi skandinavier måste ta bättre vara på våra champagne moments! :)

2012-03-02 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0