I'm back

to awesome igen!! :) efter min vecka med alltfor mycket kanslostormar, motivations, inspirations och sjalvfortroendedipp e jag nu pa topp igen. Det behovdes tva natter med mycket somn...idag pa jobbet kande jag att nu ser jag allt helt klart som jag i fredags inte ens kunde tanka en endaste tanke pa :S sa konstigt det kan vara. nu fick tom lagenheten sig en omgang med dammsugare och golvmopp, en tvattladdning i maskinen samt alla klader i garderoben och inte pa sangen :D YES!

nu ska jag ha en sjukt produktiv vecka, och ska aven forsoka mig pa mer an ett gymbesok den har veckan - jag har blivit alldeles for lat.

nu e det Thastrom och jag. typiskt jag inte far se ngn av hans spelningar i sommar :(

puss o adjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0