here we go again!

jaha, nu e papperen for mitt nya jobb paskrivna :)

jag minns for tva ar sedan, mina forsta veckor i Singan - jag grat varje kvall och nar jag pratade med mamma bad jag henne att paminna mig om detta ogonblick nasta gang jag fick for mig att flytta ngn annanstans an till Sverige ;)

har hon pamint mig? nada! sa har sitter jag nu igen med en ny destination pa kartan, mitt fjarde IATA land som
borjar pa S :D undrar vad nasta blir? Saudiarabien?

sahar kommer jag ha det nasta vinter - laaaaaaangtar!!


na, jag e inte psyko

och sahar kommer jag ha det till sommaren :)


can live with this :P

alltsa, 2 maj kommer jag sitta med den har utsikten dagarna i anda. jag kommer kunna oppna fonstret i min lagenhet och slappa in frisk luft, jag kommer kunna njuta av att vara ute, jag kan ga en underbar promenad! det kommer bli helt sagolikt.

kanns dock aven lite vemodigt, ska jag verkligen lamna Singan? ska jag lamna min chef har alldeles ensammen med en pase notter, ska jag lamna staden jag kan, mina vanner som jag alskar, mitt jobb, mina kollegor???
men hej, har ju flera veckor kvar ju! chefen har redan planerat avskedsfesten - undrar om han vill bli av med mig? ;)

alarmet star pa 0900, pa en lordag - mitt i natten ju :O ska namligen forpassa mig ut i obygden och spela min forsta squashmatch ever med nagra kollegor. ska bli skoj och skont att rora pa sig lite ocksa, nu blir det lixom inte ett projekt att tvinga mig till gymmet och ge upp innan jag klivit ur sangen..

nyaste how i met your mother vantar for tillfallet pa mig och sen blir det godnatt!

puss

Kommentarer
Postat av: Helena

2012-03-23 @ 21:49:33
Postat av: Anonym

Härligt! Grattis till "nya" jobbet och nya landet!

2012-03-23 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0