goodbyes

igarkvall var alltsa den forsta i raden av farvalsammankomster. en av mina kollegor har sagt upp sig och arbetade sista dagen igar och min chef tyckte det var en stralande ide att sla ihop vara fester - trots att jag har en hel manad kvar. hela dagen kom lost folk forbi och beklagade att de inte kunde komma pa festen och onskade mig ett nice liv - haha sa latt blir ni inte av med mig sa jag :)

kvallen var skoj och blev aven lite emotionell nar jag laste alla fina halsningar fran underbara kollegor.. hursomhelst sa har jag ju en hel manad kvar, minus min sverigesemester da saklart. Semester kommer forst, sen nar jag kommer tillbaka blir det till att ta tag i flyttmatters - kan inte tanka annat an pa sverige for tillfallet. skaffade min biljett haromdagen, e ju dock inte sakert att jag kommer med bara for det men tillgangen pa platser sag toppen ut 3 av 4 leggar, och lite svinn far man kanske rakna med :P HEL-ARN e uppenbarligen bara halvtillganglig :S fast hoppas det ordnar sig...seriost, hur manga kan vilja flyga den strackan pa langfredagens morgon? da e det ju man ur huse pa pimpeltavling - fisk och annat.

brunch med darlings idag..inte alltid jag kakar hamburgare, pommes och dricker cola till frukost - men Spruce e en grym restaurang mitt i gronskans Tanglin. Sen har vi lyckats med diverse grejer som maste goras fore flytten - t.ex inkop av ett par Aviators = viktigt maste!! :D sen har jag haft tva mobiler liggandes och inte funkat, sa vi tog en tur till palitliga SimLim Tower dar nytt batteri till den ena inkoptes och den andra blev inlamnad pa touch screenlagning. Snart e jag komplett igen med mina tre :) (behovs val i borjan pa mitt nasta liv som vanligt..)


Tuuuna burger, yummi


vackra va? 

har aven hort rykten om att vadret ville visa sig fran sin basta sida och bjuder pa sno lagom till linis hemkomst :D (det visste att annars kommer jag aldrig mer)

ikvall, film och godsakskvall hos mina underbaraste - hur ska jag overleva utan?? :(

puss ganget 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0