e de lordan ida?

You can hold on to the past, or you can create your own happiness today. Every day is a new beginning and a new ending.  Embrace it, make the best of it, smile, and keep looking straight ahead.

sant. men ibland sa mycket enklare att leva med det man redan kanner till och kan och nagot som ar sa valkant an att gora nagot helt obekant och nytt, nagot man inte kan nagot om.. dock ar det senare mycket mer spannande saklart, bara tanken har infunnit sig - egentligen borde man (jag) dock sluta tanka sa mycket och bara gora. 

vaknade kl 12 idag och har, trots mina 11 timmar under tacket, varit som en vandrade zombie hela dagen..har alltid en del att ta igen pa helgerna som det verkar - jag klarar mig en manad till sa far jag komma hem sen och ha riktig semester, can't wait!
ikvall har vi sett en underbar film pa bio - This Means War - den var hilarious rekommenderas varmt :D kvallen avslutades nere vid floden pa en skandinavisk bar - den skandinaviska prageln kan val diskuteras men vad kan man forvanta sig nar man e i singan, pa andra sidan jorden.. ;)

godnatt folket. ngn som ska aka vasaloppet imorrn? 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Välkommen hem till Sverige! Jag ska hålla alla tummar för att vädret skall vara på sin bästa sida så du får njuta ordentligt! Kram

2012-03-03 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0