annu ett jubileum..

..hur manga ska det bli?




idag har jag jobbat i Singan i tva ar, i mandags hade jag varit har i tva ar sen jag flyttade hit... Hur firas da dessa stora ogonblick? den har damen sover :) har varit ett vrak pa morgnarna nar klockan ringt vid halvnio tiden den har veckan, trots helg fylld med somn och nara till 10 timmars somn varje natt..har aldrig lyckats piggna till under dagarna heller. Anda tills idag :) flog upp ur sangen nar klockan ringde vid sju och gick ut pa en promenad - det var varmt och ackligt!!

annars har det regnat typ hela dagarna den har veckan, sasom det regnar hemma - smaskvatter lixom under lang tid. eftersom inomhustemperaturen ar fullstandigt beroende av vadret ute har jag frusit ihjal pa kontoret, nastan..blivit manga koppar te.

Har iaf hittat mitt nya favvisord pa engelska - SANDBOX! e det inte underbart? en direkt oversattning fran svenskans sandlada :P har testat ett nytt system den har veckan och testmiljon kallas saklart Sandbox, en sandlada dar man leker lite och inget e pa riktigt :D

lite sa kanns mitt liv for tillfallet, jag leker lite och inget e pa riktigt ;) I WISH!

goodnight sager jag och satc sasong 3

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå skriv då!

Puss <3

2012-03-22 @ 10:28:29
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0