stadning

idag har jag kopt en dammsugare och forra veckan kopte jag en golvmopp :) sa ikvall har har stadats, underbart att kunna ga pa golvet igen. som bekant e det ju inte min favvosyssla men gar valdigt bra nu faktistk nar jag inte har sa mycket saker annu :P

alltsa, e det ngn som kan transportera lite regn samt lite nordanvindar hit? jag trodde jag flyttat till europa - men det kanns som om jag fortfarande e kvar i Asien. klockan e nu 23 pa kvallen och det e 27 grader ute och HELT vindstilla.. jag dor, alternativt svettas ihjal. har alla fonster samt balkongdorren oppen for att det ska bli korsdrag..men inte en endaste liten luftbit kommer in :(

Johanna var ju har och hon uttryckte sig som: "jag trodde det skulle vara lite friskt och kyligt har.." jotack, det trodde jag med :O

hursomhelst sa har vi haft en busy men valdigt trevlig vecka. bilder kommer nasta gang :)

jobbveckan har varit lite sjukt all over the place. Vara fem hubleaders har varit har i dagarna tre for moten, valdigt intressant men nar ar det tankt att en annan ska hinna jobba? guess this is part of work, and life now! har aven haft placet fullt av cargomanniskor da vi hade ngn stor konferens - lite nu och da sprang man pa kandisar, suuuperkul - bland annat kollegor fran Stockholm och Madrid! I think i love my job <3

imorrn gar tva av mina projekt live - vi e valdigt redo for det, dock verkar det vara samre for var externa partner for tillfallet :( dock e det deras problem och inte vart ;)

jag har ocksa hittat en gigantisk pool/strand/grasmattegrej har - rakade ga forbi dar imorse. dar ska jag forsoka tillbringa ngn helg sa snart jag fatt lite mobler i lagenheten. (om ni inte inser sammanhanget sa spenderas varje ledig minut, eller snarare ledig minut da det aven e oppet pa annat an 7/11 pa mobeljakt..)

vad hander i svedala sahar i semestertider?

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0