yoyo

sen kom finaste Martiz och vi akte till Lyon! (efter Paris, Frankrikes nast storsta stad, lokerad mitt i landet - dock anda bara 1,45 med tag harifran) bor jag i mitten av Europe eller jag gor? :)
klagomalen borjar inkomma nu sa det e val bast att jag bjuder pa nagot sa jag inte forlorar alla tappra lasare jag har ;)

nast storsta staden i Frankrike men anda en smastad - jag borjar ju fa lappsjukan av att hanga i de har krokarna, seriost trodde jag att vi hade nagra storre stader i europa iaf :(

pa nagon bro dar i staden

Vinlunch vid floden - Rhone tror jag den heter, den borjar faktiskt har! :)



ett slott som vi aldrig orkade ta oss till - varfor anstranga sig i onodan nar man kan sitta pa restaurang i solskenet, dricka vin och bli brun pa samma gang - kan inte bli battre!


hit orkade vi iaf ga - den har trappan e tydligen "beromd", hur beromd man nu kan bli i Lyon. Vi fick tyvarr aldrig syn pa vadheterhandendarlillkillen som spelar fotboll - aaah, kim kallstrom..


snyggast bilden den dan!!

sa, vad sysslade vi med i ovrigt - det fick tydligen inga bilder fortalja, men vi drack massvis med god schweizisk bubblig dryck iaf. sloa dagar med shopping och sol. ngn brande visst sonder baksidan pa benen...men vad vet jag om det, jag var ju pa jobbet och stretade hart.

i ovrigt knallar det och gar skulle jag vilja saga - har nu varit har i tre manader!! tiden gar fort ska ni veta. snart e sommaren over och jag har inte lamnat Geneve med mer an 1,45 pa tag :O lappsjuka sa vi va. Livia e tillbaka iaf fran sin smekmanad sa jag har ngn att dela min borda med pa kontoret. dock e det ibland skonast att vara sjalv ;)
jobbet gar bra och jag trivs mestadels. tankte haromdagen pa huruvida jag skulle kunna tanka mig att jobba typ i Singapore igen. men jag kom snabbt fram till att nej, det kan jag inte - kan nog inte ga tillbaka till operations efter det har :D me like this!

haller for tillfallet pa att forsoka skrapa fram 70 papp for ngn development som en av vara third party service providers ska gora at oss...
for ovrigt marks det att jag e tillbaka i Europa och att det e sommar, kontoret e halvtomt - tyst blir det dock aldrig.

daremot har jag ju fatt hem min soffa for ngn vecka sedan, och min schaslong tjanar som jobbmiljo ;) den e perfekt for det och nu vet jag att om jag satter mig dar ar det jobb som galler..darav har jag inte suttit dar overdrivet mycket :P

pa lagenhetsfronten kanner jag inte av att det e OS pa G ;'( har ingen tv namligen! imorrn kommer pappis och det var det forsta (ENDA!) han hade planerat att vi skulle gora...kopa tv till mig. vi far val se. jag saknade det faktiskt i helgen - lata dagar i soffan med OS hade suttit fint. dock fick jag det ju nu istallet stadat, dammsugning och golvtorkning + att jag bakade kokostoppar igarkvall som jag hade med mig till jobbet :D det galler val att gora sig obortbytlig a det snaraste!

I augusti blir det antligen min tur att aka bort :) can't wait to get out of here!!! forsta blir det AMS och reunion med Singans IATAgang - looooovely thoughts, helgen darefter blir det Paris med alskade Kaman (sista rycket innan hon blir fru och allt..), for att helgen efter det bege mig osterut till Amman. Yo!

tack, Augusti kommer bli en bra manad - det kanner jag pa mig.

Semester? naaaaee, det e val bara for latmaskar det! tankte forsoka norpa at mig en vecka i andra halvan av September och aka till mitt alskade Svedala. Dock har jag inte framfort de planerna till mina chefer annu, sa vi far val se..

nu ska har ga och sovas ganget! men vi hors snart igen. Promise att ta mig tid lite oftare.

puss pa deck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0