woow

vadergudarna lyssnade pa min bon igar :P idag regnar det hela dagen och jag behover inte kanna mig dalig for att jag sitter pa kontoret och jobbar (som hade varit fallet om solen sken..) :D

vad skumt det e att europeiska (= svenska) vanor som inte existerade nar jag bodde i Singapore har genast hittat sin vag tillbaka nar jag flyttade hit. T.ex sa far jag superdaligt samvete om jag inte e ute varenda sekund av dagen om det e sol. undrar om det har att gora med att mitt undermedvetna var valdigt pa det klara med att det var med fara for livet man var utomhus i singapore?

btw, i Augusti bar det ivag till Jordanien en vecka (Amman narmare bestamt) - ocksa ett av de oemotstandliga semesterparadis som stod hogst upp pa min lista :P inte riktigt men den har gangen lyckas jag iaf klamma in resan till mellanostern nar ramadan e over atminstone. Ska bli intressant faktiskt! den har gangen e det var global workshop i teamet som e pa agendan och vi och vara regional managers ska ha skoj heeeela vecken lang ;) avslutas med en teambuilding aktivitet vid doda havet.. :O

ikvall e det em-final. i onsdags sag johanna och jag matchen med 15 tokiga spanjorer och gissa om hela lagenhetsgolvet svajade (tur nog inte mitt) nar de gjorde malet. crazy people!!

vet inte om jag ska se matchen eller stanna har och rensa min mailbox tills imorrn. vi ser val.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0