tiden

shit i helskotta, vad hander med tiden egentligen? :O nu e klockan 2200 igen. tiden rinner som min sota kollega Alazar skulle ha sagt :) 

idag har jobbet varit lite smatt kaotiskt, men allt e numer lost - jag gar ivag pa ett mote, utan att ta med min dator och nar jag kommer tillbaka en timme senare sa har en av vara regioner completely fuckat up everything. vad hande med att tanka forst och svara sen? 

ibland funderar jag verkligen pa vilka kriterier som har foljts nar vi har anstallt folk i den har organisationen - kan inte mer an sucka oftast

varit manga utbristningar av WTF idag...jag maste verkligen aterga till att prata svenska nar jag svar..

pa fredag kommer iaf Martis, fullt upp med besokare har kan jag saga.. men det e ytterst roligt :D 
idag har det ocksa regnat btw :) 

nu ska har sovas och sa ska jag forsoka folja min invanda rutin av att ga till gymmet tva ganger i veckan, forsta gangen alltid pa en tisdag. Mandagar e helt att utesluta for denna aktivitet...

puss och adjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, på fredag kommer jag!!! Som jag längtar, klockren start på semestern! :D

2012-07-02 @ 22:46:20
Postat av: Märta

Det va från mig men det förstod nu nog! ;) /Märta

2012-07-02 @ 22:47:07
Postat av: Anonym

haha, na jag far 10 andra gaster ocksa :P har vi tur har min soffa kommit lagomt till dess.. de hade ringt till mig fran ikea och jag med min snygga franska lyckades forsta att de ville boka tid for leverans ;)



ses snart

2012-07-03 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0