borjar fran borjan

da ska vi se - startar med bilder fran da lillasyster var har. sen kommer jag val ikapp om nagra dagar :)

som vanligt far ju en annan fira midsommar pa midsommardagen. har i parken med JP



nu har vi forflyttat oss till Montreaux for en liten utflykt



vi ska ga pa tur, inser har dock att turen vi tankt oss e beraknad att ta 5.5 timmar.. :I tillaggas bor att vi var inte har forran kl 15 pa eftermiddagen :O



taget kunde man ta, men tag e bara for de lata



socialast i stan (skogen..)



en trappa mitt i skogen


Montreaux


vinlunch :P


ngn alpby :P


vackert har :)


gulligt


kan ni se instrumenten? forberedelser for Montreaux jazz festival


VACKRAST!!

premiaratning av...


grodlar :P

efter grodlaren blev det spaniens semifinalmatch med mitt spanskgang pa kontoret - en upplevelse maste jag saga ;) heeeela lagenheten gungade nar de slog in den avgorande straffen.

nu e jag helt sjalv igen, Katta akte hem i eftermiddags och jag ska klara mig helt sjalv anda tills nasta tisdag da pappis kommer.

nu ska jag forsoka sova igen lite missad somn, som vanligt pa mandagar :S

ma hores.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0