yo

"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step"

passar alldeles perfekt for min situation nu :)

igarkvall sag vi girl with the dragon tattoo - grym var den!!! tycker dock att den svenska lisbeth salander var battre an den har.. men daniel craig gjorde en superinsats och underbart landskap. sen vet jag val inte var efter vagen mellan stockholm och uppsala det finns massvis med fjall :S men for att se den med utlandska kompisar var det dock lite for mycket svenska stereotyper som besannades, typ:

- "someone is shooting his dinner", mina vanner trodde redan att alla i sverige gar omkring med vapen och skjuter allt som ror sig just for att ata det till middag, detta gjorde inte saken battre.

men en sak som e saker - den som tidigare tvivlade pa att man inte gor svenska kvinnor upprorda i onodan, gor det inte langre - dock var det inte manga som tidigare trodde man kunde det heller, efter att ha umgatts med mig i ngt ar :P

for ovrigt kanns det som om jag gar pa ngt uppattjack for tillfallet, sover sex timmar per natt och jobbar som en dare och e inte ens trott :) suuuuper - jag har ju stranden att se framemot dar jag inte ska gora annat an sova i 6 dagar :D

one more day.

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0