15 january 2012

sa i tisdags var det ju dags for det har som maste ske varje ar - min fodelsedag..brukar forsoka glomma den, funkar sadar nar ens vanner e riktiga fodelsedagsfirare ;)

hur som helst hade jag en underbar dag som avslutades med middag och vin pa wine connection med underbara vanner :D



most of my SIN darlings


half swedish crew - awesome! nu e jag inte konstig sjalv..


the girls!

An sa lange har ingen fragat hur gammal jag e och e det ngn som gor det kommer de fa hora 27 - tycker det later lagomt ungt :P

nu e det tva arbetsdagar kvar innan seeeeeeeeeemester :D khao lak i thailand e destinationen - alskade systeryster e dar sa far val passa pa och rymma under chinese new year, annars e val risken stor att aven jag blir kines. 6 dagar blir det dar och kommer bli uuuunderbart, inte haft en endaste ledig dag sen i september och det kanns valdigt valbehovligt - tanker inte lyfta manga fingrar, pa sin hojd for att battra pa solskyddsfaktorn ;)

Aaaaaaaaweseome! btw sa fick jag hora igar ocksa att de hade hittat en supermarket dar som saljer svenskt godis samt en restaurang med bearnaisesas :) Thailand kan man alltid lita pa nar IKEA sviker - skulle kunna doda for en tub kaviar nu...borjade tycka det var gott sen jag flyttade till singan - tror det har ngt att gora med att det man inte kan fa vill man ha :P

nagra timmars jobb nu och sen bio - perfekt avslutning pa helgen. the girl with the dragoon tatoo... review foljer.

adjokens adjooooooooooooo

one more thing, idag kan saga upp mig och sluta precis nar jag varit har i tva ar - och tvaarsklausulen slutar galla.. ngn som tror jag kommer gora det? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0