mutual/trust funds in my mind

igarkvall hade jag min andra presentation for mina stakeholders i geneve - dodsnervos var jag ju saklart, men det gick bra..battre an vantat. pa satt o vis e det ganska skont att vara pa andra sidan jorden och bara kommunicera pa telefon :P dock e det lite svarare att ha riktiga diskussioner och jag kanner mig verkligen ensam har ;(

hur som helst sa tyckte de nog att det var viktigt vad jag hade att komma med da de vill att nasta presentation ska vara for divisionens vice president - *gulp* (har aldrig ens pratat med snubben..) det e bara tre veckor bort dessutom och jag maste komma upp med ngn sorts strategi tills dess :O jaja, inte sa att jag behover fundera pa vad jag ska gora med tiden de kommande veckorna iaf... :S

ultraintressant amne va? :P hander inte sa mycket annat an jobb i mitt liv for tillfallet sa ni far ta det.

lyssnar pa Suede for tillfallet! grym musik men existerar de nufortiden eller var det bara i ungdomens vackra dagar? tank vad sma problemen var da om man jamfor med de man har idag? dock tyckte man att ens problem pa den tiden var gigantiska och suuuuuperviktiga! man skulle bara vetat da vad man vet nu ;)

nu ska jag ga o lagga mig. blir inget gym imorrn som det ser ut pa tiden, forsokte imorse men gick sadar da jag var stendod nar kl ringde sa det var bara att stalla den 1,5 timme framat i tiden...da dromde jag dock att jag hade en hona som sprang runt i lagenheten, scary

goodnight and goodbye for now

ciaooo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din höndröm! Hahahaha!

Puss

2012-02-02 @ 09:33:43
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0