lordagmorgon

sitter nere i lobbyn dar det finns wifi och nordar medan jag vantar pa att de andra luspudlarna ska vakna upp sa vi kan ata frukost. kl e snart 10, sa inte direkt mitt i natten..
funkar inte vidare varst bra att halla mig borta fran jobbet, sover som en kratta och drommer om jobb, saknar det otroligt mycket - pulsen, energin, manniskorna - allt. jag e nog helt enkelt gjord for att jobba, inte for att ha semester..och sarskilt inte mitt uppi den hektiska perioden.
igar var vi pa battur till similan islands med snorkling och diverse andra aktiviteter..massage har jag ocksa fatt - loooovely, blir nog en vanda till innan jag aker tillbaka till min verklighet.
ha en stralande helg alla glada.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0