another week

oj, nu e det torsdagkvall igen.. thailand var grymt, ska beratta mer om det nar jag har lite bilder under helgen. superunderbart att fa traffa syster och anton igen :) mycket god thaimat samt skumtomtar bjods det pa!! kanns konstigt att inte ses nu till frukosten varje morgon.. dock e val mitt liv numer tillbaka till det normala - anda dar jag trivs bast, pa kontoret ;)

idag har varit en alldeles awesome dag! varit sjukt effektiv och har hunnit med hur mycket som helst och inte varit trott forran nu nar jag kom hem och satte mig ner..

borjade morgonen med mote med Washington - tidigt som tusan. dock var amnet grymt intressant sa det gjorde inget. 14-19 Februari e det Singapore Airshow har - kommer bli en grym vecka! vi ska vara representerade dar och under veckodagarna ar det for industrifolk fran hela varlden och pa helgen ar det for allmanheten. jag har fatt biljetter till helgen sa om ngn vill komma sa e det bara att saga till. Under veckan ska jag presentera var nya utveckling Checkpoint of the Future pa massan. fatt braka otroligt mycket med min chef for att fa slippa kontoret och tillslut sa han bara att jag gor som jag vill for han ville inte diskutera - haha, det handlar nog mer om att han inte kan saga nej till mig ;) for jag e awesome! (sant har ar mitt humor idag)

gissa vilka som kommer fa se massvis med grymma kort efter den veckan! massomradet e gigantiskt - var prototyp e 7x5 meter och det ser ut som en liten myra nar jag ser overblicken over allt. Utanfor kommer grymma flygplan sta parkerade och jag har forhoppningar om att springa pa en Dreamliner!! :D flyguppvisningar hej har e jag :P

idag iaf var det sa gulligt pa eftermiddagen, jag hade helt plotsligt ett gang missade samtal fran min lillebror :S vi pratar ju ungefar en gang i halvaret - nar jag e hemma o halsar pa. min tanke var att shit, vad har hant? ringer upp och han svarar helt somndrucket och berattar att han dromt om mig och nar han vaknat hade han sett mig framfor sig och sa var han tvungen att ringa. Saaaaa sot!! saknar dig massvis gullet.

take note att jag snart bott har i tva ar - och lillen kommer med fragan under vart samtal: "men e singapore typ som en asiatisk stad eller ar det mer europeiskt?" who can I slap? sanna fragor staller man kanske efter typ tva veckor! :I men han e rar anda

packat upp har jag ocksa gjort ikvall...shit vad mycket jag hunnit med pa bara en timme - i am grym! ska forsoka ha alla dagar pa detta satt :P effektivitet nar den e som bast.

vad hander hemma?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fredagkväll (natt) hemma, vi har precis kommit hem från en god middag hos Lars & Fanny. Nu väntar en lång god natts sömn och imorgon en och annan skidtävling på stadion.

Puss!

2012-01-28 @ 01:40:09
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Nya Zeeland bjuder på kväll. Sitter på en restaurang och väntar på mat. Sista kvällen här innan vi åker vidare. Johan hälsar! Kram kram

2012-01-28 @ 09:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0