2012!

Gott Nytt Ar! Hoppas 2012 bringer massa lycka till allihopa.

tittar jag tillbaka pa 2011 var det faktiskt ett sjuhelvetes bra ar, sarskilt om vi ignorerar den har lilla detaljen att jag bor i singapore. hade jag inte bott har hade dock inte mycket av det som hant intraffat...sa kanske bor vara glad for det. Detta ar kommer bli minst lika grymt!! right?

Nyar firades pa basta satt med ett gang jamtlanningar, tack supermycket johan, helena och daniel - epic night!, samt en utlanning. pics will come. dagen borjade pa raffles hotell da turisterna ville prova pa akta singapore sling x 2! :) treratters middag med massa vin och sen fick vi stressa for att hinna ut till baten till tolvslaget. alla indier i stan hade ocksa tankt fira in det nya aret pa sa satt sa det var slightly crowded :O

haromdagen fylle varldens basta lillebror ar :) GRATTIS i efterskott!

vad hander annars? work work work

imorse klev jag upp 0430 och traskade hit ner till kontoret for ett conference call med vart kontor i Bolivia, finns inga tider pa dygnet da vi jobbar samtidigt.. det tog ca 15 min och sen blev det soffan i koket en stund tills jag insag att folk borjade komma till jobbet, da skyndade jag mig till gymmet for att ta en dusch - och nu e jag tillbaka. undrar vem som kommer somna ovaggad inatt? ;)


Raffles hotell verkar insett att de maste fornya sitt sortiment sa numer finns det sex olika Singapore Slings - alla maste testas saklart!


Chinese New Year is coming up, nu blir det Drakens ar - ngt som tydligen e superbra..


Det basta!! supertjusig bild som jag fick fran min lillebror - aaaaaaw, vill vara hemma nu! sa vackert.

dags att jobba pa riktigt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0