valentine's day

the future is soon here :)




Glad Alla Hjartans dag kara vanner <3 hoppas ni har en underbar dag.

har har det varit milt sagt kaotiskt..min chef ligger risigt till den dagen jag inte e har nagot mer - seriously! jag har pa tva dagar nu inte gjort ngt eget jobb utan bara hjalpt honom med hans problem.. trodde det skulle vara tvartom :S tur for honom att han e en san underbar manniska som jag inte kan vara arg pa langre an 10 minuter..

forra veckan offentliggjordes att en av mina kollegor ska sluta, den som e nast bast (efter mig saklart!) ;) senare den kvallen sa en av mina kollegor till mig: Lina, du far inte lamna oss - den dagen kommer vi fa ett helvete med praba (chefen). Jag sa att ah, ni klarar er ju bra nar jag e pa semester, varpa han svarar: na, det gor vi inte - han e galen da och du e den enda som kan saga ifran.. Nar jag fick hora det blev jag helt ledsen inombords (trots att jag inte tycker om honom som sa det, han e ungefar den lataste manniskan i varlden) - hur ska jag nagonsin kunna lamna de ensamma har med detta sjunkande skepp?? :(

har iaf varit och kakat valentine's middag med vannerna ikvall, pa Boomerang - en australiensk restaurang om ni inte listat ut det redan :P

nu ska har sovas...var typ S T E N D O D nar jag klev upp ur sangen imorse och e jag att jag fortfarande star pa benen.

puss o kram alla glada, miss you tons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0