sondag igen, yes imorrn borjar jobbet

lite roar mig tydligen for tillfallet..ligger har i sangen och laser diverse avtal for central and west africa och kommer pa mig sjalv med att skratta hogt at vissa klausuler - e det det som kallas att vara arbetsskadad? :O

mycket som hander har i krokarna..dock har det mesta att gora med liknande ovanstaende amne sa ska inte pladdra pa sa mycket om det, inte superintressant kanske.

vad som daremot e superintressant e att jag sov bort heeeela lordagen ;) vaknade vid 9 pa morgonen, at frukost och tjotade ngn timme med nattugglor i europa, gick pa en shoppingtur - hemma igen vid halv ett da jag gick o la mig och vaknade inte forrans halv sex pa kvallen :D valbehovligt antar jag.. da blev det fart pa hjarnan och var effektiv med min excelstatistik ett tag. fick aven ett laaaaangt och valbehovligt samtal med min kara pappis innan kvallen avslutades med lite SATC.

i brist pa nya How I Met Your Mother avsnitt da jag har sett alla avsnitt tva ganger pa lika manga manader har jag nu borjat fran avsnitt 1 pa sex and the city boxen...grymt! foljde de ju pa tv men da e det alltid ngt man missar sa nu haller jag mig sysselsatt ett tag - hoppas i ungefar 1,5 manad da roligare saker kanske borjar handa.

idag har jag varit nere pa kontoret och gjort bort lite fjant sa nu kan jag agna mig at det jag gillar bast i veckan = mitt projekt! :D det borjar komma till en tidpunkt nar jag maste samla ihop alla mina fakta och typ leverera ngt.. satta det i en fin powerpoint med lite tjusiga charts och sant - nasta mote med management narmar sig i ilfart :O

har hort det ryktats om att det darhemma nu borjar bli harligt varvader - e det samma vader som manniskor fryser ihjal av ute i europe? :P inte utan att vi kallas for vikingar ;)

jag blir mer och mer lokal maste jag saga, snackar flytande singlish och om jag vaknar pa morgonen och ser att solen skiner vander jag mig om i sangen och tanker, Yes da slipper jag ga ut idag med.. (!) nar skulle man ngnsin gora det som svensk lixom?? :O jag maste verkligen flytta harifran snart, kanns som om jag sagt det har lite for manga ganger snart...betyder det att jag blir kvar for evigt :S

ha en mysig sondag alla goingar

puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Singlish Lina, GOGO! Nu är resan slut och vi ska åka hem. Känns som att det var evigheter sen vi var hos dig! Kra

2012-02-12 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0