snoooooooooo

gissa vem som blev skidsugen nar jag sag denna bild..



totally empty, inte fullt med 08or som inte kan aka skidor :) gudomligt! forhoppningsvis blir det mer av sant har i framtiden ;)

pratade med alskade mammis ikvall och mot slutet sager hon: "och sa har det ju fods en liten prinsessa inatt" jag lovar att min hjarna processade och processade och tankte, naeee - men hon har val inte ngnsin sagt att katten ska ha kattungar..kan det vara sa att jag har sa fullt upp sa jag glomt bort det? hahaha marks att man bor pa andra sidan jorden.. Men till mitt forsvar brukar jag alltid iaf titta pa rubrikerna i tidningen nar jag gar till jobbet pa morgonen, dock hade eventet inte intraffat forran efter da min morgon bara e kvall i svedala :S hade jag inte pratat med henne hade nog nyheten inte natt mig forran imorrn bitti :P

good news, bad news - jag som tankte bli sveriges nasta prinsessa :-* darrrn

somnar somnar somnar

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå! Den viktigaste vinkeln på detta var ju att förlossningsläkaren kom från Östersund. Man måste älska lokalvinklingar på "nyheter".

2012-02-24 @ 13:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0