Singapore Airshow 2012 - som utlovat

sorry about the delay


don't know where this was found..


en minimodell av var checkpoint of the future


cockpit pa nya boeing 787 dreamliner - det du lillen :P

dreamliner tail

Boeing C-17 Globemaster - militart transportflyg som bland annat skickar hjalpsandningar till omraden drabbade av naturkatastrofer som thailand och haiti. just den har hor till US Air Force!

gashud

Australia Royal Airforce

Malaysian Royal Airforce

the very same

AU igen

copter

propeller typ


THE Team of the week!! pretty awesome


under den har dagen kom jag iaf fram till vad mitt framtidsyrke ska bli, om jag inte lyckas pa IATA... da ska jag bli stridspilot! eller iaf gifta mig med en! :) alla mina aventyriska sidor fulla med overskottsenergi skulle da vara komplett nojda ;) helt otroligt vad haftigt!! kan inte ana hur mycket gashud jag hade dar ute pa flight displayen..

sovdags nu kanns det som, hjarnan gar pa hogvarv - som vanligt, lite snabbare an ovan propeller :P
mandag e redan over och aven denna vecka behover jag garna 10 dagar innan torsdag, forra veckan behovde jag 10 dagar innan fredag! viktig presentation pa torsdag.. *suck* gillar inte sant nar jag e helt sjalv pa den har sidan och en hel grupp med manniskor pa andra sidan :( jag som tycker om att lasa manniskor och tyda kroppsprak :O


puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

coolt! :)

2012-02-29 @ 09:37:21
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0