jaha

den har bilden beskriver ungefar hur min dag har varit...



alternativet var att borja grata sa fort ngn pratade med mig - sa idag har jag och Eminem varit de allra basta vanner, han och mina underbara horlurar som stanger ute vartenda ljud jag e omgiven av :D

men nu ikvall var det minsann nagon som ville diskutera saker - dock vet jag vad han sysslar med..min chef alltsa *grrrr* han e numer min storsta fiende, vilket han saklart anar/kanner till och forsoker da fa min hjalp och involverar mig i saker och ting - men om inte han e snall tanker inte jag vara snall. och ser det ut som om jag har tid eller?

ajustja, maste ju saklart beratta om slutet som passar just den har dagen alldeles utmarkt. Skulle koka agg ikvall, ungefar 1,5 timme efter jag satt pa kastrullen borjar det lukta lite typ brant harinne, jag tankte vilka javla puckon i huset e det nuda som inte har ngt vett och fortsatter med mitt jobb..haha - det blir varre och varre och tillslut tanker jag hmmm...kanske bast jag gar ut o kollar sa inte mina lagenhetskamrater haller pa och eldar upp placet. inte forran jag kommer ut till koket och ser kastrullen kommer jag pa att det var ju jag! :O smyger dit och stange av gasen, oppnar fonstret (forsta gangen jag gjort det frivilligt i den har stan :P) samt satter kastrullen i diskhon for att kyla den. o hejsanhoppsan vad bra det gick da (NOT!) genast det kom lite vatten pa aggen tog de och exploderade rakt ut i hela koket - livradd lina skriker till och springer in till sig, bara av ren reflex ;) efter forsta explosionen var det dock lugnt..men kastrullen star fortfarande kvar kan jag lova.

Typiskt bara att staderskan varit har idag :( nu e det agg over halva koket.. ah, men jag har ju lite att ta igen pa de andra grispellarna sa..

nu maste jag sova, men gillar det faktum att klockan e stalld pa 0800 :) dock kommer den vara 02 innan jag e i sang, sa inte mycket somn men imorrnkvall galler det och efter det kan jag chilla lite (forhoppningsvis) - verkligheten sager nog knappast...

anyway, godnatt ganget! kom o ge mig en stor kram, jag behover det.


Kommentarer
Postat av: Erica

2012-02-29 @ 23:34:08
Postat av: Erica

Lycka till imorgon!!

Jag tyckte äggincidenten var ganska rolig faktiskt, ska man grisa kan man ju faktiskt grisa ordentligt.

Massa pussar o kramar!

2012-02-29 @ 23:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0