holy shit

mixed feelings..

jag har INGEN som helst aning om vad jag kanner nu, alldeles for mycket som pagar i min hjarna och i mitt hjarta..

jag vet hur jag borde kanna, jag borde vara overlycklig - men pa nagot satt star lite saker i vagen for de kanslorna att komma fram. forhoppningsvis kommer de pa torsdagkvall nar lite av det pressure jag for tillfallet har over mig har lattat, lets see how it goes.

det bevisar ju iaf att jag e den veligaste manniskan i varlden (no news), samt hur enkelt det e att folja invanda spar - oavsett vad man egentligen tycker och tanker om de..

nu ska jag gora en viktig presentation, utan att ha en aning om vad jag ska inkludera i den :S om en timme ska jag forsoka ga o lagga mig, eller iaf sluta jobba...har inte gjort ngt sen jag kom hem, sitter bara och dronar mig bort.. samt skriver ett mail som innebar slutet - pa mycket! (valdigt svart att satta ord pa det jag maste satta ord pa i det mailet)

anyways, vi hors 

/lina

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu blev jag allt galet NYFIKEN!!!! :) Saknar dig tösen! Puss

2012-02-29 @ 09:36:40
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0