coool day

nu skulle jag kunna traka ut er fullstandigt med en redogorelse for min tokiga och samtidigt skojiga samt superintressanta dag...tanker inte gora det dock. ska bara saga att mandagar brukar vara vaaaaldigt lugna pa mitt jobb, till skillnad fran de flesta andra jobb har jag forstatt.. men vi e nastan forst att vakna upp pa morgonen och ingen som ligger bakom oss har jobbat over helgen och alla problem har inte hunnit starta an lixom :D

dock hade dagens problem startat laaaangt innan jag ens tagit mig ned till kontoret sa lugn e det sista dagen har varit. kl e nu halvett och jag har varit hemma i 20 min, sitter med ett glas vin och inser precis att det finns inte mindre an 3 (!) nya avsnitt av How I Met Your Mother som jag inte sett :) vad tusan har jag sysslat med pa slutet?

Anyway, tillbaka till vad jag skulle skriva om, eller ja, har val inte ens borjat skriva om det annu...laser en bok som heter 61 hours, skriven av Lee Child (neee, ingen kines) som e sa spannande, vill inte slappa den och igarkvall kunde jag inte sova sa jag laste ungefar till 3 pa morgonen. till saken hor att i boken e det en tant som riskererar bli mordad for hon var vittne till ett brott och skyddas i sitt hus dygnet runt av poliser.

det var jag inatt :S jag dromde att jag var typ fange i mitt eget hus men en dag ville jag verkligen ga ut och visste att det var med fara for mitt liv, vilket senare jakten ocksa bevisade.. :( vaknade upp av vackarklockan och var dyyyyblot av svett - normalt sett fryser jag har inne om natterna.

hur som helst sa kanske det inte later superhemskt, som det aldrig gor nar man aterberattar drommar, men det var riiiiktigt laskigt faktiskt.

nu ska jag ge mig i kast med min streamning jag.

godnatt sota och rara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0