forsta advent!

2a December 2012, forsta advent - och forsta snon kommer till Geneve. det var det forsta jag sag nar jag hedde upp persiennerna i morse :D jag ar i himmelen, superlycklig. superstora snoflingor!
 
har forsokt ta kort pa det, men da det inte direkt vraker ner ar det lite svart att captura i dagsljus :(
 
dessvarre kan ju den har jantan inte ga ut och dansa snodansen da hon stukade sin fot rejalt i tisdags, pa chokladfabriken. (den ska jag beratta mer om sen) jag har sen i tisdags inte kunnat ga, och av ngn javligt konstig anledning gor det ondast pa morgonen, undrar vad mina fotter gor med sig sjalva i somnen.. 
 
sorry att jag inte skrivit pa lange, men det ska nu bli andring pa!! :) valkommen in i matchen igen Lina. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0