mango!!

just for tillfallet kakar jag mangosorbet samt bade filipinsk och sydafrikansk torkad mango :) det galler att njuta av livet!

nu e klockan 22 och det e 27 grader ute - jag dooor av varmeslag.. var i Amsterdam i helgen och antligen fick jag kanna av lite riktigt svenskt sommarvader, kylig luft men anda sol och hyffsat varmt! Amsterdam var suuuper, helt underbart att fa umgas en helg med ganget - ganget som det aldrig gick en dag utan att vi traffades i Singan..om det sa anda bara var for lunch. 8 stycken var vi - och alldeles toppen! nu vet vi inte nar vi kan ses nasta gang :(

i Mars blir det nagra iaf, men halla Mars - det e ju superlange dit. da blir det iaf brollop i phuket!

nu hemma igen och fullt upp pa jobbet - min stresstroskel e ngt oerhort hog ska ni veta, men nu e den nadd sager jag bara! till pa kopet haller jag pa att bli sjuk/e sjuk - vad vet jag..ska forsoka ga och lagga mig snart sa jag far sova ordentligt manga timmar inatt iaf. haller pa att ladda ner sasong tva av suits sa jag har nagot att gora pa paristaget pa fredag!

kaman + lina = paris! :D 

blev daligt med shopping i Amsterdam men ska val forhoppningsvis lyckas battre i parre da. aaaah jag e saaa glad att vara tillbaka i Europa nar man vandrar runt i skoaffarer och de har massvis med vackra underbara varma stovlar!! jag maste nog gora som med allt annat, overkonsumera alt jag inte haft tillgang till i Singan under tva ar :D

Tack lillan for tipset om tva tvbankar!! har du ngn mojlighet att dela med dig en bild pa hur det ser ut? det kanns verkligen som en toppenide som skulle passa mig perfekt!! for ovrigt pa mobelfronten har jag ocksa bestamt vilken sang jag ska kopa - nu galler det bara att hinna aka till ikea ngn dag och se till att vara hemma for leveransen efterfoljande dag...kanske blir det jul eller sa :O

oki, nu ska jag sova. godnatt alla strumpor.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0