tisdagkvall, snart lordag

min biljett sager lordag, det sager varken mitt skrivbord, mitt rum, mina tomma resvaskor, min inbox eller min attgoralista :O

imorrn star annu en "avskedsfest" pa schemat, borjar bli lite tjatigt det har maste jag saga..jobbet igen.

har iaf bokat boende nu tills jag anlander till min nya stad pa sondagmorgon :) gar framat det har! kakat min sista liter mangosorbet ikvall :) massa sista saker som hander nu.

ska beratta sen alla intressanta saker jag fatt reda pa av min nya roomie..skitbra att ha ngn att fraga om sant man alltid undrat over - t.ex. att ens mamma packar ens resvaskor nar man som 36aring flyttar till nytt land :O

sjuk har jag blivit dessutom - frossa, tror jag varit uppe varje halvtimme hela natten och andrat flakten till snabbare och nasta gang till saktare, huvudvark och en massa elande..har inte tid med detta nu :O

sen e det inte latt att lara gamla hundar sitta heller! jepp, syftar pa min upplarning av den nyanlanda...

pa lordag far jag iaf flyga igen :D ngt skoj att se framemot

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0