imara

imorrn e det antligen torsdag! :) och jag far aka hem. undrar hur i tusan jag ska ha tid egentligen, sa oforberedd for allting - sa olikt mig! massvis med jobb att gora, har inte packat, har inte kopt en endaste sak att ta med mig hem, har inte tvattat - nada :O anyway, det ordnar sig nog. om jag kommer med flyget overhuvudtaget vill saga... SIN-HEL verkar inte vara ngt storre problem, dock ser det varre ut med flighten HEL-ARN - overbokad! :O finns nagra alternativ;
1. spendera langfredagen pa Vantaa Airport i Helsingfors i vantan pa nasta flight - struket
2. kopa en biljett till SASflyget 0800 och chansa pa att jag hinner dit tills dess - yes den tar vi! problemet e att singanflyget ska landa 0635, sen maste jag saklart hamta ut min vaska, ga ut i landet och checka in igen...later fruktansvart korkat och omstandigt. dyrt e det ocksa - enkelresa HEL-ARN kostar ungefar lika mycket som jag betalar SIN-HEL-ARN-HEL-SIN. tals att funderas pa, dumt att bestamma sig innan flyget gar. tur jag har min egna lilla resebyra, lillan, som kan fixa sant nar jag sjalv e halvvags pa vag till europa elller sa - tack snuttan, du e bast!

tokfort har den har veckan gatt, trots att det i mandags kandes som om det aldrig skulle bli torsdag - galet e det!

nu ska jag ga o lagga mig och forsoka sova bort en harlig huvudvark.

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0