hemma!

Glad Påsk till alla!

observera å - det e grymt med ett vanligt svenskt tangentbord..har dock en del problem att hitta vissa tangenter som har flyttats till konstiga stallen.

efter diverse timmar on the road kom jag iaf hem igar eftermiddag :) underbart!! kom med min standby flight SIN-HEL och sen min bokade flight HEL-ARN efter jag sprang som en galning genom helsinki airport, hann tom med en del shopping tack vare att butiken lag bredvid min gate ;) bad om tre saten pa min tolvtimmarsflight, vilket jag fick - lite formaner ska man val ha for att jobbba i branshen sa jag sov som ett barn maaaanga timmar, anda tills ett skrikande ett vackte mig o jag insag att det var frukostservering.

bilresa fran arlanda och hem, trevligt men ytterst trakigt att inte ha ngt att gora - inte riktigt van vid att vara helt järalöus je hella.. familjemiddag igar hemma med massa sma sotingar, ny hund och nytt barn i familjen - inget av de e mina iaf ;) ännu..

gardagens lunch i tönnebro åts självfallet ute, solen sken och e man svensk intas alla måltider då solen skiner utomhus!! gaaaah. gissa hur välklädd jag var? tygskor utan strumpor e ingen hit.. har lite smaproblem med kylan, men luften e heeeelt underbart frisk, jag master nog bara vanja mig vid att det e harligt jamt!! :D

supergod middag påskmiddag ikväll hos vänner till mamma o jå, ända tills jag inte kunde hålla ögonen öppna längre - fick kämpa kan jag lova.

godnatt ganget.

paskkramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka till Singan för sista gången! <3

2012-04-17 @ 08:37:31
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0