harifran nuuuu!

on occasions e den har staden valdigt billig och jag bara laaaaaaaaaaaaaaaangtar tills jag far flytta harifran;

1. vaknar kl 8 sondagmorgon av att ngn j**** fagel sitter pa min balkong och later som en galning - da vi inte direkt har treglasfonster har later det ungefar som att jag har en kalleankasjulhackspett i mitt huvud!

2. da jag knackat tillrackligt lange pa balkongdorren drar fagelhel***** harifran och jag far antligen sova massvis med fler timmar, nar jag sen ska ga ut till koket for att hamta vatten moter jag I G E N en fagel i vart kok - suuuuperfrascht. Jag ger som vanligt ut mitt riktigt tjejiga skrik och e inne pa rummet med dorren stangd inom 5 roda.. vid det har laget skulle jag klara mig galant i en skrackfilm med en knivman som jagar mig - kanns pa samma satt nar jag har faglar alternativt kackerlackor i koket

Dessa ovalkomna djur som man hittar pa random stallen e INGET jag kommer sakna, odlorna gor mig inte mycket men ska iaf bli skont att kunna flytta pa vilken mobel jag vill utan att skrika till nar den sedvanliga odlan springer undan..

for ovrigt ser jag MYCKET fram emot att pa en morgon, kunna oppna fonstret och frisk luft kommer in. som det e nu sitter jag i lght, solen skiner och det e sondag - hade kunnat ga ner for att battra pa (ta bort genomskinligheten i min hudton) brannan men bara tanken pa att ga utanfor dorren far mig att bli pa daligt humor. hursomhelst om fyra dygn och ett gang timmar e jag pa planet till battre varlden och battre linahumor :D

Pa ett eller annat satt maste jag snart ladda upp, kla pa mig och ga ut for att avverka andra halvan av min attgoralista.

btw, maste bara tillagga att jag inte har skrivit ett endaste jobbmail den har helgen, ej heller gjort nagot annat som har med jobb att gora :) jag e stolt over mig sjalv - har ej heller satt min fot pa kontoret..forsta helgen sen min thailandsemester i mitten av januari som jag inte hangt dar!!! hurraaaaaaaaaa. tror mitt nya tankesatt att "det inte e ngn som dor om jag har gor det har just nu" - inte sa jag e hjartkirurg lixom - har gjort susen!

efter idag ar det bara en helg kvar i Singan innan det blir tackoadjo pa riktigt!

tack o adjo for idag, tank vad dagen gatt fort, tank sa mycket vi gjort, men nu e det slut for idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0