countdown

idag e min sista sondag i Singan..och for tillfallet har jag en kollega som ber kvallsbon i mitt rum - med bonematta, hatt, nytvattad o allt..han har dock ingen aning om at vilket hall mekka ligger sa han ber in mot kylen. detta ska ta ca en timme och nu har 2,5 minuter passerat och han har redan klivit upp och satt sig ner 12 ganger - varsta traningspasset :P anyways, its interesting (fast jag skulle hursomhelst inte tycka att det vore vettigt att slosa bort flera timmar per dag pa ngt sa oproduktivt..)

nu dricker han vatten - trodde inte man fick pausa :O skriver upp alla min fragor som jag ska stalla sen.
igarkvall hade vi ett litet farvalgettogether med lite peeps, svenskganget samt vannerna fran kontoret - pa wine connection saklart. i fredags var jag bjuden pa middag till min chef och hans familj :( han sjong en sang han skrivit at mig :) sa fint! jag tycker verkligen inte om farval sa kommer forsoka dra ut pa de definitiva avskeden sa lange som mojligt. tills pa lordag typ

den har veckan ska jag ha intensivkurs med ovanstaende kollega i konsten att gora mitt jobb - han fick en vecka iaf ;) dock har jag sagt at honom att resten av veckan far han be sina boner medan jag fortfarande e pa kontoret.

spannande!

god sondag till alla. om en vecka e jag i min nya stad i mitt nya land - *gulp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0