ww3?

det pagar for tillfallet ett krig pa IATA...jag far inte vara med, trots att jag kanske borde :(

upplyste igar om att jag inte uppskattar att de utser en vinnare utan att jag blivit konsulterad forst..inte mer an ratt! nasta vecka kanske..

fredag och forsta veckan ar overlevd, haft alla vara lokalkontor har sa det har varit fullt upp kan jag saga. bearbetat jetlagen genom att vara ute till sent varje kvall sa det har gatt bra, tanker att imorrn e den over..for den har gangen iaf :)

i november/december far jag forhoppningsbesok av sota elin..da jaklar ska tva norrlanningar gora stan osaker ;-)

ikvall blir det Young Professionals for att se om nagra nya tuffa svenskar tillkommit i skaran.

nu ska jag skicka lussan ett sms och se om alla vara interns skolkar idag..hmm..vi har fyra och ingen av de ar har idag! skumt

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0