hmmm...cambodia, nu?

inflygningen over Phnom Penh som bekraftade vara varsta farhagor, det skulle bara vara brunt och supersmutsigt.. :P


e det mekongfloden tro?

varfor har inte vi sanna har tjusiga registreringsskyltar?


sahar fullt kan man packa en asna..dar jag kommer ifran brukar vi anvanda bil..och slapvagn om det e mycket som ska fraktas


asnan till trots var dock gatorna fulla av lexusar..me want one!!

ryska marknaden

tom lite for mycket saker och lite for trangt for oss..

da tar vi en san har tjusig tuktuk hem till hotellet istallet. sjalvklart vagrar vi aka med den som foljt efter och tjatat pa oss i 10 minuter utan vi hoppar in i en som fridfullt star i ett gathorn och latar sig. Vi svenskar vill vara de som tar initiativet vettu, annars blir vi tjuriga :)


stora fiiiina gatan i stan



pa vag uppfor trappan till Wat Phnom templet




Wat Phnom templet



doing some interneting at the poolside


jag och min mamma - vi e tillsammans! onskar det kunde handa oftare.. :S


independence monument



vatskepaus - gissa vems!?


tro om vi har ett ovader pa g in?


sahar fint hade staderskan placerat lillen och leo valdemar nar vi kom hem..


kvallsdopp for 2/3 av familjen - en maste ju vara fotograf ocksa ;)


min fina lillasyster


yatzy och drinkar vid poolen



och sen avslutas kvallen med vin och yatzyspelande i var egen lilla koja :D


det har inlagget skulle INTE publiceras nu, men oteknisk som jag e vet jag inte hur jag tar bort det :( anyway
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0