semester

igår tog jag bort två födelsemärken, ett på ryggen och ett på magen...usch vad ont det gör :( fick också bekraftat att jag inte får träna på minst en vecka :) inte för att jag gjort det hittills men nu FÅR JAG INTE, då behöver jag inte ens tänka att jag borde..

för övrigt sportvaxade jag in tre par stövlar också, inte för att jag använder så mycket stövlar i mitt liv...men jag måste väl hålla de i god kondition tillsvidare :P nu e de helt skinande och fina!

sånt här jox har jag tid med nu när jag har semester ;-) hamnar inte högt på aktivskalan vill jag lova.

idag blir det en skogspromenad bland älgjägarna och ikväll kommer systeryster och vi kommer bosätta oss i
stugan, långt från all kommunikation :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0