jämtland

helgen tillbringades i stugan tillsammans med diverse djur, mamma o JÅ och lillasyster med sambo. det var riktigt underbart och det serverades riktigt god mat, grillad älg ena dagen och grillat lamm nästa :) jag har ju under den här tiden iaf ätit kött för ett helt år :P

lördagen bjöd på underbart vackert väder sa kvinnfolke gavs sig ut i skogen för att leta rätt på lite godsaker medan herrarna jagade hare.

min och mammas skörd :)

söndagseftermiddagen spenderades på Kälarne bio för Jägarna 2!! en riktig superfilm måste jag säga, bättre än nr 1, Rolf Lassgård och Peter Stormare är riktigt duktiga skådespelare. Efter bion var Roffe utanför och minglade, suuuuperhero!!

mammis och el Rolfo!!

nu har jag lite abstinensbesvär i förtid och skulle gärna vara tillbaka i Singapore just nu, utan att behöva ta farväl av alla älskade. Imorrn börjar det..åker till el stockholmo och lämnar mams och syster och hund bakom mig, dock har jag några härliga dagar att se framemot i huvudstaden innan det beger sig. men det kommer ocksa vara kantat av Hi and Bye :(

har ocksa hemska abstinensbesvar av att skiljas fran mina alskade mjukisbyxor, tilakjackan och meindlskorna - eventuellt är det så att de måste sågas av mig då jag inte hoppat ur denna utstyrsel många sekunder sen jag kom hit.

jag drar mig för att börja städa ihop alla saker jag har spridit omkring mig i hela huset..ngn antydde ngt igårkväll om att det var saker lite överallt..hmm. 

vädret visar sig iaf från sin bästa sida idag, dock blir det inget altanhäng i bikini - inte riktigt så varmt. 

adjökens adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0