internet

antligen har jag internet tillbaka..atminstonde for fyra timmar :) sitter pa vantaa airport i helsingfors pa vag "hem" igen.. jag tar nog inte i om jag sager att jag kant mig aningens handikappad och bakom flotet de senaste dagarna - tom hangt utanfor McD pa solna centrum for att fa en kort stunds uppdatering..

har haft en helt underbar semester hemma i sverige, dock hade jag onskat jag var i kalarne imorse nar en alg skots, den hade jag garna varit med och tagit ratt pa :P

stockholm har levererat fina vanner som vantat, forst lite exilsingaporeaner i torsdags med massa mys och sen ganget igar..tanker inte ens forsoka rakna mangden vinglas jag hallt i mig under den har resan :S efter kvallens tva glas vin sa jag somnar gott pa planet ska jag nog halla mig vit ett tag och rensa kroppen fran alla gifter..men gott e det. jag har aven fatt en rejal dos rose sa jag klarar mig ett tag i singapore utan denna nymodernitet..
snart bara tva timmar kvar till flyget gar, passar pa att rensa mailboxen sa jag kan ta mig in pa mandag atminstonde, ska faktiskt bli otroligt roligt att komma tillbaka till jobbet..pa sa satt ar tva veckor alldeles for lang tid att vara borta, men pa manga andra satt e tva veckor alldeles for kort!

har just borjat oroa mig for vadret jag kommer motas av imorrneftermiddag nar jag stiger ut fran flygplatsen.. usch o fy

jag var nastan lite skrajsen nu nar vi skulle landa har..undrade om piloten ocksa var ute med oss i stockholmsvimlet igarkvall!?

sova sova sova flygplansstol - nodutgang har jag den har gangen, och forresten sa blev jag incheckad hela vagen genast...sweeet - inte for att jag for en sekund forvantat mig eller accepterat att inte bli det :P

until next, sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0