home sweet home?

ihoptryckt som en para, endast ett sate fick jag och det lag dessutom i ekonomiklass, fardades jag fran helsingfors till singapore. hade en australiensisk kille bredvid mig som flygvardinnorna trodde var min pojkvan, de blev helt chockade nar de insag att han inte pratade svenska da jag gjorde det och han satt bredvid mig.. well hort talas om att man kan resa ensam och hamna bredvid nagon, och bara for att manniskan i fraga e blond sa behover det ju inte betyda att vi e ett par ;)

tva glas rodvin och lite roliga tvserier och sen sov jag..hyffsat bra faktiskt, anda tills planet borjar skaka och alla skyltar med sakerhetsbaltet tandes och fortsatte sa i 30 min. da var det en som var skrajsen och tankte att de sista dagarna kommit, de hade val dessutom kunnat val ngt battre stalle for denna syssla en ovanfor norra indien - stortar ju hellre i havet. satt dessutom vid nodutgangen sa mer an en gang jag funderade exakt hur fort jag skulle slanga mig mot dorren. det slutade iaf och jag kom hem levande :)

hann da med att ga ut och se finalloppet av Formel 1 tavlingen som gar har i singan varje ar - i sallskapet hade jag en ostersundsbo, inte ofta det inte! tvingade mig sjalv att vara uppe SENT och sen kan ni gissa en som sov som en stock och var istort sett medvetslos nar klockan ringde halv atta imorse. efter dagens sista mote sa min chef at mig att ga hem och sova.......undrar om det var fingrarna som fick hjalpa till att halla ogonen oppna som avslojade mig.

imorrn blir en skojig dag! :)

adjokens adjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0